+38 (067) 918-74-74 (багатоканальний)

facebook-30.png  instagram-30.png  viber_icon.png

Повернення товару

У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої придбаної у нас продукції, просимо вас ознайомитися із загальними правилами.

Важливо
При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).

Комплектація і цілісність товару 
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.

Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.

Повернення товару належної якості 
Ви маєте право повернути придбаний у нас товар належної якості або обміняти на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами та розміром. 

Повернення/обмін товару належної якості здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання товару на відділенні перевізника, яким було надіслано товар.

Повернення/обмін товару належної якості здійснюється лише за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектацію, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. 

Перелік товарів, які не підлягають поверненню згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»" від 19.03.1994 року № 172. 

Продавець залишає за собою право проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, який повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків перевірки.

Якщо у вас виникнуть запитання щодо якості товару, ви можете зателефонувати нам на номер +38 (067) 918-74-74 або заповнити форму у розділі Служба підтримки.